Mies ei halua

abcd

Olemme tunteneet/olleet miesystäväni kanssa yhdessä 6kk ja suhteemme tuntuu toimivan muuten erinomaisesti paitsi seksin suhteen. Molemmilla takana myös pitkät suhteet, joten suhdekokemustakin on. Kun olimme olleet n. 1.5kk yhdessä tajusin, että olen aina aloitteen tekevä osapuoli seksissä. Minulle on ollut aina myös luontaista pussailla, halailla ja kosketella haluamaani miestä. Osoittaa toiselle että olen kiinnostunut ja pidän toista puoleensavetävänä. Jo tuolloin 1.5kk yhdessäolon jälkeen aloin saada kommentteja "älä, alkaa tehdä mieli" jne.. ja minä tietenkin ihmettelin, mitä pahaa siinä on että alkaa tehdä mieli seksiä. Säilyy mukava kipinä ja illemmalla kiva käpertyä sylikkäin. Koetin saada häntä tekemään aloitteita panostamalla itseeni vielä enemmän (kauniita vaatteita, alusvaatteita jne). Aloitteita mies ei tee, koska ei tee mieli/ei ole mielestään niin seksuaalinen. n 3kk yhdessäolon jälkeen mies kertoi ettei vaan halua seksiä (sellainen ohimenevä kausi elämässä menossa) ja alkoi syyttää miksi ajattelen seksiä niin paljon ja miksi se on minulle niin tärkeää. Sovimme, että minä koetan keskittyä muihin juttuihin ja hän saa rauhassa odotella halujen palautumista. Minulle riittäisi siis edes kerran viikkoon, mutta mieluusti enemmän (3-5x viikkoon). Minusta se on vain yksinkertaisesti parisuhteen liima, normaali ja tärkeä elementti parisuhdetta ja tekee siitä muutakin kuin platonisen suhteen. Olen koettanut urheilla enemmän, jotta en sitten jaksaisi ajatella/haluta miesystävääni. Itsetuntoni naisena on saanut aikamoisen kolauksen. Kun olen ottanut seksiasiaa puheeksi (että mikä fiilis, miksei osoita kiinnostustaan, onko kaikki ok jne) se vain pahentaa asiaa. Sitten tuli pommi: mies kertoi että on ollut ennen seksiaddikti. Tuntuu siis entistä enemmän ristiriitaiselta tämä seksittömyys. Minussa ei kuulema ole vikaa, olen haluttava kaunis jne unelmakumppani myös luonteeltani. Hän haluaa muuttaa yhteen ja puhuu perheen perustamisestakin. Nyt kun olen ns. antanut hänen olla rauhassa, meillä on ollut seksiä n. kaksi kertaa kuukaudessa. Kaukana rakastelusta, enemmänkin paneskelua. Minua se tietenkin surettaa, kaipaisin syvempää yhteyttä myös. Hän ei halua esim suudella tai kosketella hellästi seksin aikana. Oma mielenkiintoni häntä kohtaan alkaa hiipua ja kuuntelen hyvin ristiriitaisin tuntein hänen toiveitaan yhteenmuutosta ja yhteisestä tulevaisuudesta. Kaikki muu siis suhteessa toimii, paitsi seksi. Muuta hellyyttä ja huomioimista arjessa on. Mietin vain, voiko tämmöinen oikeasti toimia? Eikö suhteen alkuvaiheeseen kuulu haluta toista kuin hullu puuroa? Ja eikös se ole ihan normaalia, että haluaa toista ja on myös kiinnostunut toisen nautinnosta :D Välillä tuntuu, että hän on kanssani vain koska kanssani on turvallista ja helppo olla hektisen arjen keskellä.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat