Päässyt yli exästä vai ei?

Ihmeissään

Olen nyt seurustellut poikaystäväni kanssa melkein vuoden. Olimme tässä eräänä viikonloppuna juhlimassa kaveriporukalla baarissa ja ilta meni oikein täydellisesti. Ainakin oletin niin. Poikaystäväni tunnusti jälkeenpäin että hän näki exänsä siinä samaisessa baarissa silloin. Olin ystäväni kanssa baaritiskillä ja tämä kyseinen exä oli ollut kuulemma selkäni takana juuri silloin. Poikaystäväni kertoi minulle että hän tuli silloin luokseni tiskille ja suuteli minua ainoastaan näpäyttääkseen exäänsä. Hän sanoi ettei se ollut mitenkään erityistä vaan hän halusi vain näpäyttää exäänsä. Kysyin poikaystävältäni että oliko 'näpäyttäminen' tarpeellista sillä olin käsittänyt ettei kyseisellä ihmisellä ollut mitään merkitystä enää ja ettei hänestä pitänyt välittää ollenkaan. Hänen sanoi vastaukseksi huomanneensa exänsä tuijotelleen meitä ja koki siksi aiheelliseksi tulla suutelemaan minua.
Poikaystäväni on aina puhunut avoimesti entisistä suhteistaan ja hän on myös kertonut että hänen ja kyseisen exän ero oli hyvin riitaisa. Aina kun hän puhuu siitä ihmisestä hän suuttuu ja kutsuu sitä naista mm. hulluksi. Mutta hän on myös sanonut, että hänen suhteensa oli sen naisen kanssa oli ollut merkityksellinen sillä he olivat muuttaneet yhteen ja se oli kuulemma hänen pisin suhteensa siihen mennessä (suhde kesti n. 4kk). Ja suhteen loputtua hänen elämänsä oli suistunut raiteiltaan.
Eli kaipaisin hieman neuvoa siihen että oliko tämä tosiaan vain jotain miesten machoilua ja esittämisenhalua vai onko mahdollisesti esillä merkkejä siitä ettei hän ole päässyt exästään yli vaikka hän väittää rakastavansa vain minua ja sanoo ettei hänen exillään ole merkitystä?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat