Sivut

Kommentit (25)

Käpy

Luultavasti samalla kuin minäkin. Olin vuonna -90 14-vuotias ja hommat meni just näin. Ysäri oli toisaalta huiman kehityksen aikaa. Vuosikymmenen loppupuolella kaikilla olikin jo cd-soittimet ja mulla oli jopa kännykkä. Ihan huikeeta! Oikeastaan pitäisi erottaa kokonaan ysäri ennen lätkän maailmanmestaruutta ja ysäri sen jälkeen :D

Vierailija

Elloksen katalogi!! Seppälän postimyynti? Nevöhööd. Se oli hienoa se, että sai edes joskus jotain Ellokselta/Anttilasta postimyynnistä, mutta muuten piti tyytyä pikkukaupungin markettivaatteisiin.

Sisälukutaitoinen

Ettekö te peijakkaat osaa lukea? Luetellut faktat koskevat VUOTTA 1990, ei siis koko 90-lukua. Tottakai 90-luvun lopulla touhu oli jo erilaista vuoteen 1990 verrattuna. Mutta tuo on kutinsa pitävä kuvaus tilanteesta 80- ja 90-lukujen taitteesta.

Vierailija

No kyllähän se Elloksen katalogi tuli silti joka kotiin, niin saihan sitä kuolata vaikka ei ois saanu siitä tilata!! Se Ellos-fanitus sai varmasti jo sillon kipinän, ku se on edelleen mun suosikkinettikauppa, tilaan lähes kaiken aina sieltä, vaatteet, sisustusjutut, lakanat, matot. Vaatteet ja kengät on aina ollut siellä todellakin mun makuun!

Elettiin ennenkin

Toimittajatätien muisti pettää, suurin osa kuvatuista jutuista kuului 70-80 luvun vaihteeseen, tosin itse olen radioäänittänyt c-kasetille viimeksi vuonna 1974, ja sekin oli Radio Luxembourg, eikä mikään "paikallisradion nuorisoilta". Silloin myös syötiin ravintoloissa ja miehetkin kokkailivat kodeissa. Mistä toimittaja mahtaa olla kotoisin?

Ja ainakin Turussa ostettiin vaatteet jo 70-luvulla trendiputiikeista, tai haettiin Tukholmasta.

Vierailija

Niin, ei ihan noin. MTV (music television) näkyi jo, tietokonepelit oli tulleet jo kasarin puolivälissä ja sateliittikanavatkin näkyivät ihan yleisesti. Olin 90-94 opiskelija ja katseltiin öisin leffakanavaa kun aloitin opiskelut.

aikakoneella takaisin

Haluan takaisin 90 -luvulle. Itse asiassa minusta tuntuu että elin silloin elämäni parasta aikaa kun olin nuori ja opiskelin. Sen jälkeen olen pudonnut tämän maailman kelkasta, ei tunnu enää omalta tämä maailma ja kaikki sen ilmiöt. Kuinka vanhukset selviävät, ihmettelen vaan...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat