Sivut

Kommentit (17)

ei käy vai, arvasin

Pitää paikkaansa. Lisäksi itselläni on herpes. Tosin ei kovinkaan aktiivinen. Joten jos kiinnostusta löytyy... 8 vuotta ilman ja mies 40vee.

N21

Ei pidä paikkaansa. Miehen rahatilanteella tai ulkonäöllä ei ole väliä, jos on kunnollinen, tasapainoinen ihminen muuten. Juopot ja rentut on syytä kiertää kaukaa, niistä on vaikea päästä eroon, vaikka suhde olisi miten hirveä.

Lottoamista

Tiedän monia Ihmisiä jotka ei ala parisuhteeseen koska.....Rehellistä ja luotettavaa kumppania "vaikea" löytää. Valheet ja epärehellisyys rehottaa :(

Vierailija

Piti ihan laskea ja kappas vaan - 16 vuotta ilman seksisuhdetta. Enkä enää juuri kaipaakaan koko asiaa kuin - ainoastaan hyvin, hyvin harvoin. Silloinkin huomaan, että kyse on tietystä ajasta kuukaudessa, kun hormoonit hyrrää ja keho kehoittaa lisääntymään. Eikä sitä niinkään kaipaa seksiä, vaan kaipaa sitä tunnetta, kun oli nuori ja deittailu ja vähän muukin aiheutti mielihyvää. Sitä tunnetta, kun tiesi olevansa haluttu.

Aikanaan - avioeron jälkeen - seurustelin muutaman vuoden ja sen jälkeen tapailin oikein mukavia, fiksuja miehiä, kunnes pysähdyin miettimään, että mitä järkeä tässä touhussa on. Uutta avioliittoa en halunnut. Uusia lapsia en halunnut. Oli mielestäni epäreilua tapailla noita miehiä, jotka kaipasivat pidempää parisuhdetta. Kuitenkin pelkkä seksisuhde ei minua kiinnostanut. Päätin siis unohtaa joko homman, kunnes vastaan tulee mies, jonka kanssa todella haluan suhteen.

No, eipä ole moista vastaan kävellyt. Nyt kun katson oman ikäluokkani miehiä, niin hyvin harvoin näen ketään, joka herättää minussa minkäänlaista tuntemusta. Toisaalta, itsekin tässä on vanhentunut ja ymmärrän hyvin, ettei seksuaalinen viehätysvoima ole samalla tasolla kuin parikymmentä vuotta sitten. ;D

Aika aikaansa kutakin. Tulipahan nuorena juostua siinä määrin, että on nyt mitä "mummona muistella". Elämässä paljon, paljon tärkeämpiä ja parempaa tyydytystä antavia asioita kuin seksi.

Eronnut nainen vm72

Sielläpä ne syyt ovat tullet jo esille. Yhden illan suhteet eivät enää kiinnosta, potentiaalisia miesystäväehdokkaita (ei renttuja, juoppoja, väkivaltaisia ym luusereita kiitos) ei vaan ole.

Minua ei kiinnosta raha niinkuin ei varmaan suurinta osaa naisista vaikka joku niin väitti. Haluaisin miehen joka olisi rehellinen ja osaisi puhua vaikeistakin asioista. Ja se tärkein, miehen täytyy vaan selittämättömällä tavalla sytyttää. Jos ei ole intohimoa, ei ole mitään vaikka kuinka olis muuten sopiva.

On todella onnenkauppaa löytää puoliso mutta mieluummin ilman kuin sopimattoman kumppanin sietäminen. Täytyy olla onnellinen itsensä kanssa ennen kuin voi olla onnellinen toisen kanssa.

Omassa rauhassa

Ehkä seksi on alkanut kiinnostaa yhä vähemmän yhä enempää määrää ihmisiä, koska siitä jumputetaan niin paljon ja aiheutetaan ties mitä odotuksia. Minusta tuntuu, että siitä vaan paasataan liikaa ja se on aiheuttanut etovan reaktion yhdessä jos toisessa ihmisessä, varmaan myös miehissä. Etenkin niissä kunnollisissa. Sitäpaitsi jo ilmaus: seksin "harrastaminen" on järkyttävä. Voin harrastaa kuntoilua, piirustusta, laulua, voimistelua ynnä muuta, mutta seksin "harrastaminen" on kyllä jotenkin omituista. Onko ehkä työväenopistossa seksin harrastamiskerhoja? Työkaveri kysyy: "Mitä teet tänään illalla?" "Oh, tänään mulla on seksin harrastamispäivä! Mutta huomenna voin tulla kanssasi elokuviin…" Minusta tuntuu, että yhteiskunta asenteineen on pilannut seksin kokonaan ihmisiltä. Se on olevinaan jotain, mitä pitäisi saada kuin karkkeja karkkikaupasta, muuten ei täytä onnellisen ihmisen kriteerejä. Todella surullista. Itse luulin pari vuotta sitten, ettei enää kiinnosta ollenkaan, mutta tapasinpa sitten miehen, jonka kanssa oli aikamoista menoa. Totesin silloin, että olin luullut väärin. Voitte vielä yllättyä olitte te minkä ikäisiä hyvänsä, jos oikea sattuu tielle. 

Nainen 32

7v suhteessa, miestä ei vaan seksi kiinnosta. Hellyyttä kyllä on ja kauniita sanoja. Kai tähänkin tottuu. Välillä ahdistaa ajatus siitä, että loppu elämä on tälläistä, seksi on kuitenkin aina ollut tärkeä osa elämää.

Vieraissa en ole (ainakaan vielä) käynyt, mutta ajatus tuntuu päivä päivältä paremmalta.

SexSally-66

11 v erosta. Minusta tuli jopa omasta mielestä hirveä kun joka viikko eri mies. Näin jälkeenpäin ajatellen siis,silloin oli vissiin tarkoitus loukata exääni..lähti toisen naisen messiin. Ei tota vaihetta kestänyt kuin jokunen kk,onneksi. En ole pystynyt/halunnut kiintyä kehenkään. Jos tuli R-sana suhteeseen,minä liukenin heti. Kaipaan kuitenkin läheisyyttä,toisen kosketusta. Nyt olisi sellaiseen mahdollisuus:hän vain alkoholisti. Hoitaa duuninsa ja asiansa mutta viina on paras kaveri. Hölmöä touhua mun puolelta tiedän. Mä vaan sulan kosketuksen alla.

Iras48

Itse ollut reilut viisi vuotta ilman seksiä ja toisen läheisyyttä. Seksiä en niinkään ikävöi, mitta sitä kosketusta ja läheisyyttä halajaisin. Sairastuin kuutisen vuotta sitten, paino nousi sen myötä ja itsetunto rapisi ja nyt elelen vain lapsilleni, muuten erakkona....eikä oo ees varaa omaa kauneuteen paneutua. Ennen sairastumista oon ollu seurallinen, iloinen. Mutta nyt muuttunut minä ei pysty kuvittelee ees tohon viereen ketään ja ne pari viimestä miestä kyl tuhos mut ennen sairautta 😞

itä-helsinki

Kyllä kaipaan parisuhdetta, seksuaalisuutta,halia suukkoja toisen läsnäoloa.Vaikka olen sitten yksin ilman suhde ollut 3 v? Näkyy myös keskivartalossa.Korvaan seurustelusuhteen mieliteoilla,Mussutan sitä tätä ja vatsa vaan kasvaa tässä ja vihaan itseäni.Näen peilistä ruman yksinäisen naisen 63v.Kun oli parisuhde elin.Joskus vain erotaan syystä tai toisesta.Kultuuri erot.Perhesitein otti vaimon Suomi, en jaa miestä.Sen hinta yksin olo ja kun ei itsetuntoa ,kukaan ei kuitenkaan ketään hae kotoa.lisäksi ei ole niin sanottuja saman henkisiä ystäviä tuttuja,on yksinäinen.Ystävät tutut avioliitoissa ja viikonloput perheiden kanssa,kuin juhlapyhät,sama suku.Joten tilaa, tyhjää tuolia ei sille yksin elävälle sinkulle mistään pöydästä löydy.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat