Sivut

Kommentit (48)

Daaliat sisälle nyt

Käytän aina urheiluliivejä. Rinnat pysyvät paikoillaan, mikään ei purista, ei kiristä eikä ennen kaikkea pursua. Inhoan liivejä, joissa yläosa rinnoista on ilman tukea hölskymässä. Rintojen iho on niin arka, etten halua mitään hankausta rintojen mihinkään osiin. Sillä, että rinnat latistuvat urheiluliiveissä, ei ole minulle mitään väliä.

daaliat sisälle nyt

Vierailija kirjoitti:

Mites kun noissa melkein kaikissa on kaarituki? Miten tuo "kaarituellinen" eroaa muista?

Niin..hyviä kaarituettomia ei tavan kaupoista edes löydy enää. Urheiluliiveissä ei kaaritukia ole ja siksikin mieleiset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mites kun noissa melkein kaikissa on kaarituki? Miten tuo "kaarituellinen" eroaa muista?

Näyttäisi olevan siis kokokuppinen liivi. 

Vierailija

Marke: Kaarituellisissa ei ole "toppauksia", jotka kohottaisivat tai muutoin muokkaisivat rintoja vaan kaarituen tehtävä on ainoastaan pitää liivi paikoillaan kupissa. Korjatkaa asiantuntijana tarkemmin vastaustani.

näkymättömissä

Vierailija kirjoitti:

Käytän aina urheiluliivejä. Rinnat pysyvät paikoillaan, mikään ei purista, ei kiristä eikä ennen kaikkea pursua. Inhoan liivejä, joissa yläosa rinnoista on ilman tukea hölskymässä. Rintojen iho on niin arka, etten halua mitään hankausta rintojen mihinkään osiin. Sillä, että rinnat latistuvat urheiluliiveissä, ei ole minulle mitään väliä.

Munkin mielestä liivin pitää peittää koko rinta. Ärsyttävä tunne ja öklön näköistä, jos jostain päin lerpattaa tai tunkee näytille. Käytän t-paitaliivejä tai minimizer-liivejä mieluiten - enkä ole edes isorintainen.

Olisin ollut parempi malli

Olipa huonot kuvat! Näyttivät kaikki hyvin samanlaisilta, ei juuri mitään eroa. Lisäksi olisi voinut olla kuva esim t-paita päällä. Itse aina liivi ostiksilla kokeilen myös miltä liivit näyttää kun laitan paidan päälle.

60v

Tuo malli ei ilmeisesti oikeasti edes tarvitse mitään tukea rinnoilleen. Voisi joskus laittaa maija meikäläisen lörpöttimineen malliksi, niin näkisi miten mikäkin liivi oikeasti toimii?!

Tumali
Seuraa 
Liittynyt8.12.2015

Käytän urheiluliivien tapaisia saumattomia liivejä,mutta ne ei saa olla urheiluliivit ,joissa on taka-osa niinkuin urheiluliiveissä yleensä.Liivien pitää olla semmoista materiaalia,jotka eivät kutita ja niissä ei saa olla pitsiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat