Kommentit (14)

Vierailija

minulle annettiin samat ohjeet kuntoutuksessa,kun on liian löysät vatsalihakset,jotka kannattavat selkälihaksia ja ryhtiä,erittäin hyvät liikkeet,joutuu tekemään itse,eikä laitteen kanssa,joka olisi varmaan helpompaa

Pullero65

Miten on mahdollista että mulla on hyvät vatsalihakset ja silti pömppövatsa..:O Lääkärissä sanoivat että vahvat vatsalihakset. Silti olen tosi paksu vatsan kohdalta. Mikä avuksi siis tällaseen vatsaan?

Vierailija

Vatsalihaksia saa rakennettua noin, mutta pyykkilautavatsan rakentamisesta on 99.99% rasvanpolttoa ja loput vatsalihasten treenaamista. Voit omistaa teräksiset vatsalihakset, jotka eivät näy, jos päällä on rasvaa ja rasva ei pala millään ainoastaan vatsan seudulta vaan tasaisesti kaikkialta. Eli riippuu mitä haluaa.

Tarpeeseen tulee reeni

Kuvassa ei ole pyykkilautavatsa vaan tavallisen suomalaisen naisen maha. Muutenki munkkisokerit rinnoilla yms. Jotain edes läheltä pyykkilautavatsaa olevaa kuvituskuvaa toivoisi tälläiseen juttuun.

Ikiliikkuja

Tässä ohje ikänsä liikkuneelta.Jos haluat polttaa rasvaa niin ainut keino on aerobinen liikunta. Ohje: Tee mitä tahansa sykkeellä 100 ja alle 2 kertaa viikossa min. 2 tuntia. Liikkeen on oltava jatkuvaa. 1-2 lepopäivää ja muina päivinä 1 t ihan mitä tahansa. PS. Ei tarvitse tämän jälkeen ruoalla kikkailla.

14vuotias

Mulla on tavallinen suomalainen möhömaha. Se on mun maha sen ei tarvii olla täydellinen. kaikki hyväksytään tässä maailmassa oli maha millane hyvänsä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat