Kommentit (6)

Vierailija

"1. Vanhempien kotiavain. Joskus ne siteet on katkaistava. Anna vanhemmillesi vihdoin vähän omaa rauhaa."

Noh, mitäpä sitä turhaan säilyttää vanhempien kotiavainta kun itse olen 33-vuotias ja vanhemmat jo eläkeiässä (68 ja 73 vuotta). Hoitakoot itse itsensä, käykööt kaupassa ja siivotkoot kotinsa vaikka ovat molemmat heikkokuntoisia. Kyllähän vanhus tarvitsee "omaa aikaa" ja lapsen pitää "katkaista ne siteet" kotiin.

Naurettava artikkeli.  

Vierailija

Samaa mieltä 21.2.klo 5:48  kanssa tuosta avaimesta. Ei ole kyse siitä, että aikuinen lapsi kävisi lapsuudenkodissa syömässä. Olen varma, että useimmilla on avaimet lapsuudenkotiinsa, siltäkin varalta että oman kodin avain on jäänyt kämpille. Tai ei saa yhteyttä vanhempiinsa kännykällä ja on huollissaan ettei vaan mitään ole tapahtunut. Jos vanhemmat ovat matkoilla, voi käydä tarkistamassa postin, kastelemassa kukat yms.

Ja terveyssiteistä en luovu, uskon että ovat hygieenisemmät kuin sisään tungettavat vaihtoehdot.

Joiltakin osin väkisin väännetty lista.

Vierailija

Aikuisen tulee toki maksaa laskunsa ajoissa ja hoitaa muut vastuulliset asiat, mutta että aikuisella ei pitäisi olla suloisia tai lapsuudesta tuttuja esineitä kodissaan? Melkoisen ahdasmielistä. Aikuisuuteen kuuluu mielestäni juuri se, että uskaltaa olla oma itsensä. Nyt ei tarvitse enää välittää, mitä luokkakaverit ajattelevat.

Olen samaa mieltä yllä olevien kommenttien kanssa, avaimien pitoon on usein erittäin hyvä syy.

Vierailija

Meillä, iso lapsiperhe, on tiiviit suhteet etenkin omaan lapsuudenkotiini. Mummo ja pappa ovat lapsille supertärkeitä! Miksi tällaiset siteet pitäisi katkoa...Omituinen artikkeli, huono köönnös kai jostan jenkkilän höpöhöpölehdestä.

Muutenkin perhettä ja yhteisöllisyyttä tulisi vaalia, yksinäisyys on liian monelle arkipäivää!

Vierailija

Kohta3 on NIIN totta! Terveyssitet eivät muuten ole hygieenisempiä kuin kuukautiskuppi. Ja se haju.... Vaippoja ei tule terveen aikuisen käyttää. Vanhukset sitten eri asia..

Vierailija
Vierailija

"1. Vanhempien kotiavain. Joskus ne siteet on katkaistava. Anna vanhemmillesi vihdoin vähän omaa rauhaa."

Ehkä voisit vähän relata - huomaat ehkä itsekin että kyseessä on kepeäksi ja vähän ironiseksikin tarkoitettu juttu, jota ei pidä ottaa ihan tosissaan.

Noh, mitäpä sitä turhaan säilyttää vanhempien kotiavainta kun itse olen 33-vuotias ja vanhemmat jo eläkeiässä (68 ja 73 vuotta). Hoitakoot itse itsensä, käykööt kaupassa ja siivotkoot kotinsa vaikka ovat molemmat heikkokuntoisia. Kyllähän vanhus tarvitsee "omaa aikaa" ja lapsen pitää "katkaista ne siteet" kotiin.

Naurettava artikkeli.  

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat