Viesti
Kuukaudessa juoksukuntoon – treeniohjelma vitosen naisille
Kestävyysjuoksija Kirsi Valasti laati kuukauden treenin, jonka avulla paatuneinkin sohvapirkko jaksaa painella vitosen – parempi sekin kuin ei metriäkään.
Lue artikkeli >>Mahtavan helppo ohjelma aloittelijalle tai pitkaan lenkkipoluilta poissa olleelle. Syksymmalla, kun talla ohjelmalla on paassyt juoksukuntoon, hyvaa jatkoa talle olisi vitosesta kympin naiseksi -ohjelma. Kiitos!
Mahtavan helppo ohjelma aloittelijalle tai pitkaan lenkkipoluilta poissa olleelle. Syksymmalla, kun talla ohjelmalla on paassyt juoksukuntoon, hyvaa jatkoa talle olisi vitosesta kympin naiseksi -ohjelma. Kiitos!
[/quote]joo hei viitosesta kymppiin ohjeistus kanssa!
joo hei viitosesta kymppiin ohjeistus kanssa!
[/quote]Kiitos hurjan paljon tästä ohjelmasta! Viikko kaksi menossa ja hyvältä tuntuu. Hieman hirvittää viimeisten viikkojen juoksumäärät, mutta kovasti yritetään tavoitteeseen päästä! Minä toivoisin myös kympin ohjelmaa tulevissa numeroissa!
Kiitos hurjan paljon tästä ohjelmasta! Viikko kaksi menossa ja hyvältä tuntuu. Hieman hirvittää viimeisten viikkojen juoksumäärät, mutta kovasti yritetään tavoitteeseen päästä! Minä toivoisin myös kympin ohjelmaa tulevissa numeroissa!
[/quote]Kiitos tästä ohjelmasta! Minulla neljäs viikko menossa ja kunto on noussut kohisten! Ensi viikolla juoksen viisi kilometriä! Vau!
Kiitos tästä ohjelmasta! Minulla neljäs viikko menossa ja kunto on noussut kohisten! Ensi viikolla juoksen viisi kilometriä! Vau!
[/quote]Kolmas viikko meneillään ja hyvältä tuntuu. Suosittelen ehdottomasti.
Kolmas viikko meneillään ja hyvältä tuntuu. Suosittelen ehdottomasti.
[/quote]Kirjoita tähän kommenttisi
Kirjoita tähän kommenttisi
[/quote]Tämä sohvaperuna on niin onnellinen juostuaan sen viisi kilometriä.Treenasin tämän ohjelman läpi ja aikaisempaa juoksu kokemusta minulla on hyvin vähän. Olinpas ylpeä kun suoriuduin ohjelmasta ja pääsin tavoitteeseen,kiitos siis hyvästä jutusta!
Tämä sohvaperuna on niin onnellinen juostuaan sen viisi kilometriä.Treenasin tämän ohjelman läpi ja aikaisempaa juoksu kokemusta minulla on hyvin vähän. Olinpas ylpeä kun suoriuduin ohjelmasta ja pääsin tavoitteeseen,kiitos siis hyvästä jutusta!
[/quote]Mahtavaa, täällä kans yks sohvaperuna sai tänään juostua 5 kilsaa! Kyllä on niin voittaja-fiilis, että pakko alkaa hamuta kilometrejä lisää. Ihan paras juttu Me naisissa ikinä tämä juoksukoulu, elämä parantui kertaheitolla!!
Mahtavaa, täällä kans yks sohvaperuna sai tänään juostua 5 kilsaa! Kyllä on niin voittaja-fiilis, että pakko alkaa hamuta kilometrejä lisää. Ihan paras juttu Me naisissa ikinä tämä juoksukoulu, elämä parantui kertaheitolla!!
[/quote]Tämä on aivan mahtava ohjelma! En olisi ikinä uskonut, että nauttisin juoksemisesta...mutta siihenhän jää koukkuun. Tänään sain juostua 5 km ja nyt on euforinen fiilis! :-)
Tämä on aivan mahtava ohjelma! En olisi ikinä uskonut, että nauttisin juoksemisesta...mutta siihenhän jää koukkuun. Tänään sain juostua 5 km ja nyt on euforinen fiilis! :-)
[/quote]Minä taas en ollenkaan suosittele. Sohvaperunalle aivan liian rankka aloitus!
Minä taas en ollenkaan suosittele. Sohvaperunalle aivan liian rankka aloitus!
[/quote]Niin vaan tämäkin pullukka juoksi tuolla ohjelmalla 5 kilometriä!! Vautsi, todella hyvä ohjelma!
Niin vaan tämäkin pullukka juoksi tuolla ohjelmalla 5 kilometriä!! Vautsi, todella hyvä ohjelma!
[/quote]