Keskustelujen etusivu >> Keskustelualueen säännöt >>

Kuukaudessa juoksukuntoon – treeniohjelma vitosen naisille

Kestävyysjuoksija Kirsi Valasti laati kuukauden treenin, jonka avulla paatuneinkin sohvapirkko jaksaa painella vitosen – parempi sekin kuin ei metriäkään.

Lue artikkeli >>
1/11

Mahtavan helppo ohjelma aloittelijalle tai pitkaan lenkkipoluilta poissa olleelle. Syksymmalla, kun talla ohjelmalla on paassyt juoksukuntoon, hyvaa jatkoa talle olisi vitosesta kympin naiseksi -ohjelma. Kiitos!

[quote author="Vierailija" time="10.06.2012 klo 01:11"]

Mahtavan helppo ohjelma aloittelijalle tai pitkaan lenkkipoluilta poissa olleelle. Syksymmalla, kun talla ohjelmalla on paassyt juoksukuntoon, hyvaa jatkoa talle olisi vitosesta kympin naiseksi -ohjelma. Kiitos!

[/quote]
"Lainaa" Ilmoita asiaton sisältö
3 0
2/11

joo hei viitosesta kymppiin ohjeistus kanssa!

[quote author="Vierailija" time="15.06.2012 klo 11:05"]

joo hei viitosesta kymppiin ohjeistus kanssa!

[/quote]
3 0
3/11

Kiitos hurjan paljon tästä ohjelmasta! Viikko kaksi menossa ja hyvältä tuntuu. Hieman hirvittää viimeisten viikkojen juoksumäärät, mutta kovasti yritetään tavoitteeseen päästä! Minä toivoisin myös kympin ohjelmaa tulevissa numeroissa!

[quote author="Vierailija" time="26.06.2012 klo 12:19"]

Kiitos hurjan paljon tästä ohjelmasta! Viikko kaksi menossa ja hyvältä tuntuu. Hieman hirvittää viimeisten viikkojen juoksumäärät, mutta kovasti yritetään tavoitteeseen päästä! Minä toivoisin myös kympin ohjelmaa tulevissa numeroissa!

[/quote]
2 0
4/11

Kiitos tästä ohjelmasta! Minulla neljäs viikko menossa ja kunto on noussut kohisten! Ensi viikolla juoksen viisi kilometriä! Vau!

[quote author="Vierailija" time="27.06.2012 klo 09:13"]

Kiitos tästä ohjelmasta! Minulla neljäs viikko menossa ja kunto on noussut kohisten! Ensi viikolla juoksen viisi kilometriä! Vau!

[/quote]
1 0
5/11

Kolmas viikko meneillään ja hyvältä tuntuu. Suosittelen ehdottomasti.

[quote author="Vierailija" time="04.07.2012 klo 11:44"]

Kolmas viikko meneillään ja hyvältä tuntuu. Suosittelen ehdottomasti.

[/quote]
1 0
7/11

Tämä sohvaperuna on niin onnellinen juostuaan sen viisi kilometriä.Treenasin tämän ohjelman läpi ja aikaisempaa juoksu kokemusta minulla on hyvin vähän. Olinpas ylpeä kun suoriuduin ohjelmasta ja pääsin tavoitteeseen,kiitos siis hyvästä jutusta!

[quote author="Vierailija" time="01.08.2012 klo 08:19"]

Tämä sohvaperuna on niin onnellinen juostuaan sen viisi kilometriä.Treenasin tämän ohjelman läpi ja aikaisempaa juoksu kokemusta minulla on hyvin vähän. Olinpas ylpeä kun suoriuduin ohjelmasta ja pääsin tavoitteeseen,kiitos siis hyvästä jutusta!

[/quote]
0 0
8/11

Mahtavaa, täällä kans yks sohvaperuna sai tänään juostua 5 kilsaa! Kyllä on niin voittaja-fiilis, että pakko alkaa hamuta kilometrejä lisää. Ihan paras juttu Me naisissa ikinä tämä juoksukoulu, elämä parantui kertaheitolla!!

[quote author="Vierailija" time="17.08.2012 klo 10:42"]

Mahtavaa, täällä kans yks sohvaperuna sai tänään juostua 5 kilsaa! Kyllä on niin voittaja-fiilis, että pakko alkaa hamuta kilometrejä lisää. Ihan paras juttu Me naisissa ikinä tämä juoksukoulu, elämä parantui kertaheitolla!!

[/quote]
1 0
9/11

Tämä on aivan mahtava ohjelma! En olisi ikinä uskonut, että nauttisin juoksemisesta...mutta siihenhän jää koukkuun. Tänään sain juostua 5 km ja nyt on euforinen fiilis! :-)

[quote author="Vierailija" time="05.09.2012 klo 05:26"]

Tämä on aivan mahtava ohjelma! En olisi ikinä uskonut, että nauttisin juoksemisesta...mutta siihenhän jää koukkuun. Tänään sain juostua 5 km ja nyt on euforinen fiilis! :-)

[/quote]
0 0
10/11

Minä taas en ollenkaan suosittele. Sohvaperunalle aivan liian rankka aloitus!

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 02:53"]

Minä taas en ollenkaan suosittele. Sohvaperunalle aivan liian rankka aloitus!

[/quote]
0 1
11/11

Niin vaan tämäkin pullukka juoksi tuolla ohjelmalla 5 kilometriä!! Vautsi, todella hyvä ohjelma!

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 09:13"]

Niin vaan tämäkin pullukka juoksi tuolla ohjelmalla 5 kilometriä!! Vautsi, todella hyvä ohjelma!

[/quote]
0 0