Viesti
Eero, 32: "Olen harrastanut seksiä yli 200 naisen kanssa"
Mitä liikkuu sellaisen miehen päässä, joka on harrastanut seksiä yli 200 naisen kanssa? Eero, 32, iskee seuraa baareista ja kammoaa sitoutumista.
Lue artikkeli >>Kirjoita tähän kommenttisi se on aina hieno taistelu kun saa p****a. Ole soturi ja muista tämä 10 vuoden päästä.
Kirjoita tähän kommenttisi se on aina hieno taistelu kun saa p****a. Ole soturi ja muista tämä 10 vuoden päästä.
[/quote]ai kuinka hienoa
ai kuinka hienoa
[/quote]Eli maailmassa on ainakin 200 naista, joita en voi silmiin katsoa.
Eli maailmassa on ainakin 200 naista, joita en voi silmiin katsoa.
[/quote]Mitä,pitäisikö myöntää mitali?
Mitä,pitäisikö myöntää mitali?
[/quote]Juuri näin minäkin olen toiminut. Itselläni luku on n. 120 tällä hetkellä. Hienoa että on näitä hengenheimolaisia.
Juuri näin minäkin olen toiminut. Itselläni luku on n. 120 tällä hetkellä. Hienoa että on näitä hengenheimolaisia.
[/quote]Loistavaa tekstiä! Olisi mielenkiintoista seurata tämän herran aatoksia jatkossakin esim. blogin kautta :)
Loistavaa tekstiä! Olisi mielenkiintoista seurata tämän herran aatoksia jatkossakin esim. blogin kautta :)
[/quote]Kummallista että joku laskee tuommoisiakin juttuja.
Itse en pysty laskemaan enkä muistamaan kuin ehkä kymmenkunta viimeistä.
Joitakin jää joskus voimakkaasti mieleen.
Kummallista että joku laskee tuommoisiakin juttuja.
Itse en pysty laskemaan enkä muistamaan kuin ehkä kymmenkunta viimeistä.
Joitakin jää joskus voimakkaasti mieleen.
Voi kyllä olla ihan sepitettyjä tarinoitakin. Ihmisiä kun kiiinnostaa tämmöiset stoorit..
Voi kyllä olla ihan sepitettyjä tarinoitakin. Ihmisiä kun kiiinnostaa tämmöiset stoorit..
[/quote]Voi voi...
Voi voi...
[/quote]Kirjoita tähän kommenttisi
Hyvin avoin lähestyminen itseään kohtaan
Kirjoita tähän kommenttisi
Hyvin avoin lähestyminen itseään kohtaan
No mulla tuli viimetalven Thaimaan reissun jälkeen täyteen n. 2700 eri naista ja ikää on 27v. Rahalla saa ja .....
No mulla tuli viimetalven Thaimaan reissun jälkeen täyteen n. 2700 eri naista ja ikää on 27v. Rahalla saa ja .....
[/quote]