Viesti
Toivon, ettei tulevina aikoina, mieluiten erittäin pitkään aikaan, tarvitse Me Naisista lukea seuraavien haastatteluja.
Saimi Hoyer (tarvitseeko perustella)
Elina Kiikko (ks. edellinen perustelu)
Teresa Välimäki (anorektinen kokki vakuuttaa herkuttelevansa aina ja koko ajan, joopa joo...)
Mitäs muiden lukijoiden listalla?
Toivon, ettei tulevina aikoina, mieluiten erittäin pitkään aikaan, tarvitse Me Naisista lukea seuraavien haastatteluja.
Saimi Hoyer (tarvitseeko perustella)
Elina Kiikko (ks. edellinen perustelu)
Teresa Välimäki (anorektinen kokki vakuuttaa herkuttelevansa aina ja koko ajan, joopa joo...)
Mitäs muiden lukijoiden listalla?
Anna Perho. Hyi.
Anna Perho. Hyi.
[/quote]Elina Knihtilä, Iina Kuustonen
Elina Knihtilä, Iina Kuustonen
[/quote]Lola Wallinkoski
Lola Wallinkoski
[/quote]Jenni Vartiainen, Chisu, jonna Geagea tai vastenmielinen Maria Veitola, ei kiitos.
Jenni Vartiainen, Chisu, jonna Geagea tai vastenmielinen Maria Veitola, ei kiitos.
[/quote]Vappu Pimiä.
Vappu Pimiä.
[/quote]Jostin syystä en jaksa enää Paula Koivuniemeä enkä Krista Kososta. Liika on liikaa myös lahjakkaiden tähtien julkisuudessa.
Jostin syystä en jaksa enää Paula Koivuniemeä enkä Krista Kososta. Liika on liikaa myös lahjakkaiden tähtien julkisuudessa.
[/quote]Nykäsen rakkaan nimeä en muista, mutta siinä nainen josta en halua lukea.
Nykäsen rakkaan nimeä en muista, mutta siinä nainen josta en halua lukea.
[/quote]Vappu Pimiä, Katri Helena, Viivi Pumpanen ja Janina Frostel..etc. Näitähän iltapäivälehdet pyörittää niin että tympäsee! Haastateltaviksi naisia, joilla on omien erilaisten elämänkokemuksensa myötä jotain annettavaa. Samat jutut ja pinnalliset asiat ei saa minua ostamaan lehteä.
Vappu Pimiä, Katri Helena, Viivi Pumpanen ja Janina Frostel..etc. Näitähän iltapäivälehdet pyörittää niin että tympäsee! Haastateltaviksi naisia, joilla on omien erilaisten elämänkokemuksensa myötä jotain annettavaa. Samat jutut ja pinnalliset asiat ei saa minua ostamaan lehteä.
[/quote]Julkkisten lätinät ei kiinnosta. Jutut tavallisten naisten elämästä on mielenkiintoisempia.
Julkkisten lätinät ei kiinnosta. Jutut tavallisten naisten elämästä on mielenkiintoisempia.
[/quote]Itse asiassa minua kiinnostaisi nostaa nais opettajien mielipiteitä yhteiskunnasta. Miltä tuntuu kuunnella haistattelua oppilaiulta, vanhemmilta?
Voin kuvitella että kasvatustyössä olevilla on aika kovat ajat?
Itse asiassa minua kiinnostaisi nostaa nais opettajien mielipiteitä yhteiskunnasta. Miltä tuntuu kuunnella haistattelua oppilaiulta, vanhemmilta?
Voin kuvitella että kasvatustyössä olevilla on aika kovat ajat?