Tiistaina 22. Toukokuuta

Ajankohtaista:

Aloita uusi keskustelu

Naisten Seksiblogi

• 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0

KESKUSTELUN HERÄTTÄMÄT TUNTEET:

VIESTIT 1-9 (9)
1
Anonyymi 28.01.2011 18.00
Anonyymi 28.01.2011 18.02
Siis Kyllä kiitos- Seksiä 350 kertaa vuodessa
Anonyymi 10.02.2011 01.34
Miksi naiset eivät uskalla puhua fetisseistään?

No on minulla muitakin kokeiluja, sillä nyt olen alkanut innostumaan transuilusta, jota harrastan kyllä omaksi ilokseni piilossa muilta. Olen tehnyt itsetutkiskelua ja ottanut valokuvia. Todennut, verrattuna moniin naisiin, on minulla erittäin hyvät sääret. Ei mitenkään miehekkäät, vaan todellakin naiselliset.

On miehekkäitä miehiä, joista ei saa tekemälläkään naisen näköisiä ja on myös miehiä, joista saa tekemällä naisen näköisiä. Olen siis sitämieltä, että pitää kunnioittaa kaikenlaisia ihmisiä, näköön ja kokoon katsomatta.

Pyydän anteeksi jos tämä vietsi loukkaa jonkun siveellisemmän ihmisen tunteita, mutta mielestäni ei asioita voi piilotella, vaan kyllä niistä voi asialllisesti puhuakkin. Se, onko tämä oikea kanava, niin en siihen osaa ottaa kantaa.
Anonyymi 30.01.2012 10.54
Kyllä silti paras seksiblogi on tämä uusin http://kinkyjensalaisuuksiensali.blogspot.com/ jota aloin mieheltä salaa lukemaan. Tässä on molempien, miehen ja naisen näkemyksiä fetissi ja rakkausmaailmasta. On hempeyttä, mutta myös melko äärimmäisen rajuja rakkaudenosoituksia. Ihanaa. <3
Anonyymi 01.02.2012 19.58
Oi oi, todellakin tuo on aivan ihana blogi. Löysin kanssa tuon blogin kaverini sivuhistorian kautta vahingossa ja valahdin hetkessä märäksi. Aivan ihana <3
Anonyymi 03.02.2012 09.12
Mahtavaa että jotkut uskaltaa tulla esille tällaisten juttujen kanssa ja vielä jakaa siitä tällä lailla tarinoita ja jopa videoita. Itse olen naisena haaveillut kaikesta kinkystä mutta mieheni on sellainen vanhan kansan mököttäjä joten joudun turvautumaan fantasioihin ja tyydytän siis itse itseni..
Anonyymi 04.02.2012 14.03
Pelkästään naisille suunnattu päivitys ;) Eli kuvia Carlista suihkussa, mitäs mieltä tytöt olette? http://kinkyjensalaisuuksiensali.blogsp...adies.html
Anonyymi 06.02.2012 15.41
Sitä mieltä että mulle kanssa tuollasta vehjettä :) Olen täysin koukussa näihin juttuihin ja kuviin ja videoihin. lisää kiitos!
Anonyymi 16.02.2012 19.17
VIESTIT 1-9 (9)
1
X