Artikkelista: Alkoholismista selvinnyt: "Myin asuntoni, että pääsin vieroitukseen"
Muusikko Jenni Sinkkonen, 34, oli kuolla alkoholiin ja lääkkeisiin mutta taisteli itsensä ulos umpikujasta. Hän myi asuntonsakin, että pääsi hoitoon. – Sain sittenkin tavallisen arjen ja ihanan miehen.
VIESTIT 1-6 (6)
1
Anonyymi
12.02.2012 18.16
Asiaton viesti?
Kirjoita tähän kommenttisi
Anonyymi
12.02.2012 18.24
Asiaton viesti?
Löysin tämän jutun ampparit.comin kautta ja muuten olisi jäänytkin lukematta koska olen kaksilahkeinen. Olen juuri samassa jamassa tällä hetkellä ja siksi on mahtava lukea näitä selviytymistarinoita. Ikää siis 32 ja raitistumisyrityksiä satoja viimeisien 10 vuoden ajalta. Ei mikään ole lopulta pelastanut ja kiinnostuinkin tuosta Rovaniemen paikasta. En vaan voi olla 5 viikkoa töistä pois kuin kesälomalla korkeintaan.....toki joitakin juoppoja on laitettu melkein tahdonvastaisestikin työpaikan säilyttämiseksi näihin hoitoihin. Mutta helkutisti onnea ja menestystä elämääsi. Jamppa
Anonyymi
12.02.2012 18.36
Asiaton viesti?
KAIKKI peliin, koska kyseessä on sinun ainutlaatuinen elämä! Menköön rahat, työt , perheet yms...
Anonyymi
12.02.2012 18.37
Asiaton viesti?
Tampereella on hyviä toipumispaikkoja, ja on toipumisen kehto. Siellä et kulje yksin.
Anonyymi
12.02.2012 20.11
Asiaton viesti?
Voisitko kertoa noi Tampereen paikat? Olisin kiinnostunut.
Anonyymi
20.02.2012 15.53
Asiaton viesti?
Kirjoita tähän kommenttisi Hieno avautuminen, onnea sinulle Jenni hyvästä ratkaisusta! Itse join melkein parikymmentä vuotta enemmän kuin sinä ennenkuin tulin järkiini.
VIESTIT 1-6 (6)
1
4.63 m/s