SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC

Sain kaverilta, entiseltä kollegaltani Larilta  kokeiluun  "luonnonmukaisia lisäravinteita". Tai oikeastaan ne ovat kai ymmärtääkseni ravinnerikkaita ruokia ja ainesosia, joilla on helppo lisätä terveysvaikutuksia omaan ruokavalioonsa.

Four Sigma Foods tuotteet ovat laktoosittomia, kofeiinittomia, eivätkä sisällä väri- tai lisäaineita. Tuotevalikoimasta löytyy hormonitoimintaa tukevia juomajauheita mm. stressin lievittämiseen, unenlaadun parantamiseen ja keskittymiseen, sekä energiatasojen nostattamiseen.

SONY DSC
SONY DSC

En koe olevani mikään suurin superfood-hifistelijä, mutta kokeilen kyllä avoimin mielin kaikkea uutta, mikä kuulostaa luonnonmukaiselta ja hyvältä.

SONY DSC
SONY DSC

Sport Herbs sisältää sekoituksen yrttejä, jotka tukevat suorituskykyä ja kestävyyttä.

SONY DSC
SONY DSC

Täytyy sanoa, että hektisissä elämäntilanteissa ainakin nämä keskittymistä lisäävät ja ehkä jopa mieltä rauhoittavat juomat ovat tervetullut lisä arkeeni. :D Tämä Mind Herbs upposi ainakin mulle, kuuman veden sekaan laitettuna. Maku oli oikeastaan sen verran hyvä, että tekis mieli laittaa sitä jonkun keiton joukkoon mausteeksi. Ehkäpä kokeilen.

SONY DSC
SONY DSC

Reishi -juomajauhe on rentoutumiseenCordyceps taas on virkistävä juomajauhe, joka on tehty superfood-sienistä ja yrteistä.

SONY DSC
SONY DSC

Lisätietoa Four Sigma Foods -tuotteista löydätte TÄÄLTÄ! Käykääpä tilailemassa ja kokeilkaa!

Kiitos Lartsa! Minusta on todella hienoa, että oot löytänyt oman juttusi, jota kehität innolla ja hyvällä energialla eteenpäin.

Iloista ja energistä loppuviikkoa kaikille!

<3:Venla

Kommentit (11)

Nefer

Vau, muakin kiinnostaa kaikki mahdollisesti terveellinen ja luonnonmukainen. Pitääpä miettiä tilaamista. :) On tosi hyödyllistä kun nykyään blogien kautta monet osapuolet hyötyvät, tästäkään olisin tuskin kuullut ilman blogiasi.

Henrietta

Hei! Olet kertonut että treenaat usein aikaisin aamulla. Mitä syöt ennen treenaamistasi vai syötkö vasta jälkikäteen?

Venla Savikuja
Liittynyt20.4.2017

Tähän kysymykseen löytyy yleensä vahvasti erilaisia vastauksia ja mielipiteitä ja tutkimustuloksia siitä, miten olisi paras tehdä. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että se mikä toimii toisella, ei taas toimi toisella. Siispä oman kropan kuutelu tärkeintä. Itse voin parhaiten jos syön kevyesti ennen treeniä tai vasta aamutreenin jälkeen. Sillä jos itse söisin tuhdin aamupalan ennen treeniä, tulee minulle helposti huono olo. Joskus saatankin syödä ns. 2 aamupalaa. Eka tosi kevyen ja treeninjälkeen tuhdimman. :)

Julia

Oon seurannut sun blogia jo pitkään ja nyt päätin vihdoin iskeä tänne ensimmäisen kommenttinikin :D halusin vaan sanoa että sun blogia on aina tosi kiva lukea, vaikutat tosi pirteältä ja positiiviselta ihmiseltä jolla on ihan mahtava elämänasenne. Tykkään myös siitä että sulla ei ole liikuntaan ja ruokavalioon liian jyrkkää suhdetta vaan teet kaikkea kohtuudella.

Aurinkoista syksyä sulle! :)

Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Seuraa 

Blogissa pohditaan elämän ihmeellisyyttä ja haastetaan lukija herättelemään omia ajatuksiaan. Toisinaan tartutaan ajankohtaisiin aiheisiin, paneudutaan syvemmin joihinkin elämän osa-alueisiin ja puntaroidaan mm. eettisiä ja ekologisia asioita. Teksteissä pysähdytään ihailemaan auringonlaskuja, nauttimaan arjen pienistä iloista ja etsitään tasapainoa kulttuurista, matkustelusta, luonnosta sekä urbaaneista betoniviidakoista. 

Blogiarkisto

2017
2016
2015
2014
2013
Tammikuu

Kategoriat

Instagram