Tämän päivän videossa käydään läpi yleisimpiä selän taakse taivutuksia ja lopulta aivan lopussa tehdään myös silta (englanniksi wheel pose ja helpompi versio tästä on itseasiassa bridge pose). Kun taaksetaivutus alkaa harjoittelun kautta sujua, tuottaa se monia hyöytyjä etenkin jos asennossa pysyy hieman kauemmin. Taakse taivuttelu on erityisen hyödyllistä silloin kun tuntuu, että energiatasot ovat matalat sillä kaikki nämä piristävät, saavat veren virtaamaan aivoissa ja saavat hengitystiet auki. Kaikki tämä auttaa myös lihasjännitykseen ja alaselkäkipuihin, mutta suosittelen juomaan paljon vettä jos tuntuu, että näkyy tähti harjoitusta tehdessä ja kokeile sittemmin uudestaan kun olet paremmin nesteytetty. Ole myös varovainen oman selkäsi kanssa, äläkä puske liiaksi jos kehosi kertoo sinulle, ettet ole vielä valmis.

 

Kommentit (0)

Seuraa 

Marinka Essel
Harrastan joogaa päivittäin ja tubetan, minkä vuoksi en enää vain vloggaa vaan olen myös Suomen ensimmäinen v-joogaaja ja pyrin inspiroimaan muitakin rakentamaan parempia vatsalihaksia ja mielenrauhaa yhtäaikaisesti. #ABSandPeace

Muita hallitsevia aiheita liikunnan ohella niin blogissani, että arjessani ovat ihonhoito, muoti ja matkustaminen.

 

OTA YHTEYTTÄ
info@marinkaessel.com

 

Seuraa myös muualla SoMessa!


 

Teemat

Blogiarkisto

2015
Kesäkuu