Tänään joogahaasteen kohteena on peppu ja keskivartalo. Tänään lähestytään liikkeillä takapuolen, säärten ja keskivartalon lihasten vahvistamista tukevilla kestävyysliikkeillä enemmän kuin sitä itse kalorihikoilua.

Tämä treenaa mm. niitä lihaksia, joita käytät kun tasapainottelet haastavemmissa jooga asanoissa. Kuvassakin näkyvässä tuoli -asanassa muista imeä reisiä sisään ja pitää vatsa kivikovana niin aktivoit lihaksia ja saat suurimman hyödyn. Tämän videon yhteydessä taitaakin myös tulla haasteen ensimmäinen tasapainoliike (tanssijan asana) ja myöhemminhän haasteessa treenataan näitäkin. 

 

Kommentit (0)

Seuraa 

Marinka Essel
Harrastan joogaa päivittäin ja tubetan, minkä vuoksi en enää vain vloggaa vaan olen myös Suomen ensimmäinen v-joogaaja ja pyrin inspiroimaan muitakin rakentamaan parempia vatsalihaksia ja mielenrauhaa yhtäaikaisesti. #ABSandPeace

Muita hallitsevia aiheita liikunnan ohella niin blogissani, että arjessani ovat ihonhoito, muoti ja matkustaminen.

 

OTA YHTEYTTÄ
info@marinkaessel.com

 

Seuraa myös muualla SoMessa!


 

Teemat

Blogiarkisto

2015
Kesäkuu