Jooga ei välttämättä tule ensimmäisenä mieleen kun halutaan saada tulosta käsien voimakkuuteen ja lihasten piirtymistä esiin, mutta itseasiassa jokainen jooga -asento, jossa tuet itseäsi käsien varassa auttaa sekä seisoma -asennoissa tasapainottelu ja käsien avulla painovoiman vastavaikutuksen luominen tuovat tulosta. Tämän päivän videossa keskitytään muutamiin liikkeisiin, jotka erityisesti haastavat habaa ja myös olkapäitä.

Kuten vaikkapa baletissa, ovat kädet jatkuvasti ylhäällä ja käsiin luodaan kestävyyttä koko tunnin ajan. Vastaavaa tapahtuu useassa jooga asennossa kuten esimerkiksi Soturi II:ssa pysyminen muutamia minuutteja tuntuu hyvin pian käsissä. Kun tuntuu ettei enää jaksa niin hengitä vielä pari kertaa syvään ja paranna kestävyyttä myös käsissä.

 

Kommentit (0)

Seuraa 

Marinka Essel
Harrastan joogaa päivittäin ja tubetan, minkä vuoksi en enää vain vloggaa vaan olen myös Suomen ensimmäinen v-joogaaja ja pyrin inspiroimaan muitakin rakentamaan parempia vatsalihaksia ja mielenrauhaa yhtäaikaisesti. #ABSandPeace

Muita hallitsevia aiheita liikunnan ohella niin blogissani, että arjessani ovat ihonhoito, muoti ja matkustaminen.

 

OTA YHTEYTTÄ
info@marinkaessel.com

 

Seuraa myös muualla SoMessa!


 

Teemat

Blogiarkisto

2015
Kesäkuu