Kun tässä kerran ollaan oltu pelottavien asioiden äärellä, niin jatketaan samalla linjalla.

Kanitin koko blogin aloittamista siksi, että ahdisti, kiinnostaako ketään. Miten NOLOA jos kukaan ei lue eikä kiinnostu jutuistani! Samaa pohtii välillä edelleen. Onko tässä postauksessa mitään tolkkua? Onko tämä kiinnostava aihe? Mitä jos tämä on ihan tyhmä mielipide? Saako kukaan tästä jutusta mitään? Onko tämä millään tavalla relevanttia? Mitä jos tämä ei ole kenenkään muun mielestä hauska juttu?

Ajatustensa, mielipiteittensä, tekojensa, ja kun treeniblogista puhutaan, myös vartalonsa paljastaminen julkisesti on todella kuumottavaa. Jossain määrin siihen tottuu, mutta on se silti pelottavaa.

Blogien klassikkosisältöä on niin sanottu Kysy bloggaajalta -postaus. En ole koskaan tehnyt sellaista, koska jos kukaan ei kysy MITÄÄN niin se on hirveän NOLOA. Että KETÄÄN ei kiinnosta YHTÄÄN!

Koska ilmeisesti kuitenkin olen tällainen pelkojaan kohti menevä ihminen, teen kaikesta huolimatta kysymyspostauksen. Jos kukaan ei kysy mitään, ei se varmaan ole sen pahempaa kuin korkealta veteen hyppääminen? Siitä huolimatta toivon tietysti, että teillä siellä on jotain asioita, jotka haluaisitte tietää tai joista haluaisitte tietää enemmän.

Elikkäs: Kysy mitä haluat, niin minä vastaan! Voit kysyä tuossa kommenttikentässä tai sitten sähköpostitse tai blogin somekanavissa, jos se tuntuu kivemmalta. Voit kysyä joko jotain asia-asiaa tai höpsöjä, ihan miten vaan. Aikaa kysyä on....hhhmm en minä tiedä? Sanotaan vaikka semmottis viikon verran?

HUU.

***

Ask me anything! Please. If you do not ask, I'll be embarrassed.

Kommentit (15)

Vierailija

Oletko kirjoittanut jo tuosta jutusta missä roikut ekassa kuvassa? Mikä se on? En voi käyttää hakua, kun en tiedä hakusanaa ?

Fitness Führer
Liittynyt5.5.2015

Vastaan tähän nyt saman tien :) Se on air tai aerial eli ilmajoogaa. Tässä on testauspostaus http://www.menaiset.fi/blogit/fitness_fuhrer/testissa_ilmajooga

Nyt kun olen pari kertaa uudelleenkin testannut, niin en ole ihan samaa mieltä tuosta kokemuksesta. Nykyisin ajattelen, että ilmajooga on hauskempaa, millaisena sitä silloin pidin. Ja aluksi ajattelin myös, että se on niin paljon helpompaa kuin tanko, enää en ajattele niin...osittain on ja osittain ei :) Sen sijaan päänsärky siitä tulee edelleen, en tiedä miksi :/

Johanna--

Mikä sai sinut aloittamaan bloggaamisen ja miten päätit aihealueen? Joudutko erikseen miettimään, mistä voit tai et voi kirjoittaa blogissasi?

Vierailija

Millainen on ruokavaliosi? Paljonko treenaat viikossa ja millainen on treeniohjelmasi?

memmu liini

Minkälaisia treeniohjeita antaisit synnytyksen jälkeen äideille, jotka ovat olleet himoliikkujia mutta nyt totaalisen hukassa keskivartalonsa lihasten ja ajan riittämisen suhteen.. jotka vetää väsymykseen suklaata ja joiden peilistä katsoo joku laardihirviö... Siinäpä ne tärkeimmät! ;)

H

Miten jalkavaiva voi? Oletko löytänyt sen hoitoon jotain hyviä konsteja?

Mikä on ensimmäinen ohje, jonka antaisit ensimmäistä maratoniaan suunnittelevalle?

Emmi

Miten pystyt juoksemaan maratoneja lenkkeilemättä kertomasi mukaan käytännössä juuri ollenkaan? Onko pohjakuntosi ihan jäätävä, ja jos, millä se on hankittu? Miten treenaat lenkkeilyn sijaan?

Vadelma

Moikka! Nyt ei tule kysymystä, mutta kiitoksia sinulle! En ole koskaan ollut yleisen mittapuun mukaan mitenkään urheilullinen. Olen aina tykännyt laskettelusta (talvi-ihminen kun olen) ja uinnista, mutta minusta on ikävä kulkea uimahallissa melkein alasti kaikkien katseltavana. Muuten urheilu ei ole minua kiinnostanut. Aloitin 15 vuotta sitten sauvakävelyn tajuttuani, että pysyäkseni jotakuinkin kunnossa, täytyy jotain liikuntaa harrastaa. Kymmenen vuotta sitten aloitin juoksulenkit, ja viimeiset kolme vuotta olen juossut aktiivisemmin. Olen juossut muutaman kympin kisan ja tänä syksynä olen menossa ensimmäiselle puolikkalleni. Miksi siis avaudun asiasta nyt? Koska tuo puolikas pelottaa minua valtavasti, niin googlailin asiasta ja silloin löysin sinut. Nyt seuraan kirjoituksiasi, ja tuot kyllä reilusti positiivista mieltä omiin ajatuksiini omasta itsestäni ja siitä, miten armollinen voisin olla itselleni. Vaikka olen juossut tämän vuoden hyvinkin tavoitteellisesti (harjoitellut erilaisia lenkkejä, käynyt jumpassa etc.) puolikasta ajatellen, niin silti vauhtini ei ole todellakaan kummoinen. En ole voinut kertoa kenellekään puolikkaalle menostani kun tuntuu, että ihmiset voivottelevat ja väheksyvät juoksuvauhtiani. On ollut ihana lukea ajatuksiasi siitä, että jokainen menee tyylillään, pääasia, että menee. Joskus juoksukisat kulkevat paremmin, joskus huonommin. Niinpä minullakin on tavoitteena puolikkaalla, että pääsen perille juosten, ajasta viis. Otan puolikkaan enemmän henkiseksi haasteekseni, haluan tuntea miltä tuntuu voittaa itsensä. Ja juoksun jälkeen saan syödä maalissa kaikki herkut :-) Kiitoksen siis sinulle siitä, että jaat aikuisen naisen kokemuksia liikunnasta ja siitä, että asioita ei tarvitsisi ottaa niin tosissaan. Aurinkoista syksyä sinulle!

Anma

Ihan ensin haluan kiittää vinkeistäsi, joita olet antanut juoksuharrastuksen aloittamiseen; olen testannut ne ja hyviksi todennut. Kysymykseni kuuluukin: mitä voi tehdä silloin, kun jalat ovat jo heti kenkin alussa ihan tönköt? Ei välilä käveletkö vai juokset, pahalta tuntuu silti ja tuntuu ettei venyttelykään auta. Kannattaako lenkki lopettaa siihen paikkaan vai jatkaa sinnikkäästi loppuun asti?

mai

Heippa! Kiitos pohtivista ja hauskoista postauksistasi! Minua kiinnostaa, mikä on tämän hetken lempitreenisi ja mitkä ovat treenilempiliikkeesi?

Vierailija

Mitkä asiat tekevät sinut onnelliseksi?

Onko jokin urheilu-/liikuntalaji, jota et ole vielä kokeillut (varmaan on), mutta haluaisit kokeilla?

Kaisa

Ensiksi kiitos blogistasi, tyylisi on hauska, pohdiskeleva ja kovasti mieleeni! Kesällä teit pari postausta aiheesta "kuinka tehdä juoksemisesta miellyttävämpää", kirjoitit juoksuvaatteista ja vauhdista. Olisi huippua, jos jatkaisit tästä aiheesta! Olen aloitteleva lenkkeilijä, ja haluaisin kysyä sinulta, millä keinoin opit pitämään juoksemisesta, ja miten siihen saa koukututtua? 

Seuraa 

Rentoa jutustelua ja ärhäköitä kannanottoja liikunnasta ja sen lieveilmiöistä. Blogia pyörittää kirjoittamisen ja liikunnan parissa työskentelevä Sofia Kilpikivi, joka juoksee pitkiä matkoja siksi, ettei joutuisi juoksemaan kovaa.

 Seuraa blogiani >

 

 

 

 

 

 

 

Fitness Führer somessa:

fitnessfuhrerblogi@gmail.com

Instagram @fitnessfuhrer

Facebook

Teemat

Blogiarkisto

2016
2015
2014
2013
2012